טקס הדלקת משואות – ערב יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל – מושב שדה ורבורג (2016)

חזרה ללוח האירועים בכפר

טקס הדלקת משואות – ערב יום העצמאות ה-68 למדינת ישראל – מושב שדה ורבורג (2016)

 את העשור הראשון מאפיין דור המייסדים במושב.  להדלקת המשואה הראשונה תעלה אל הבמה לילו רייס. לילו נולדה בברלין, עלתה לארץ כחלוצה בשנת 1935 והייתה ממייסדי המושב בשנת 1938. יש לה ארבעה ילדים שכולם עוסקים בחקלאות, 13 נכדים, 41 נינים ו-10 בני נינים.

להדלקת המשואה השנייה תעלה לבמה שולה יעקב המייצגת  בוגרי תשעה עשורים. שולה היא אמא של טלי אדמוב וסבתא לשישה נכדים ושישה נינים.

היא הובילה בהתנדבות מספר פרוייקטי אדריכלות במושב. בהם שיפוץ הארכיון, כפר מנגן, משרדי תנועת הנוער של האיחוד החקלאי, ולאחרונה תכננה את בית העם החדש.

בהדלקת המשואה השלישית אנו מציינים את בוגרי שבעת העשורים הראשונים שנולדו במושב, גדלו והתחנכו בו. מדליק המשואה – דני ולטר נטוע בשורשי המושב.   את המשפחה הקים יחד עם בת המושב עליזה ולטר. דני, בן לחנה ומיכאל ולטר, נשוי לעליזה בת לסטניסלב וקריסינה טביש. אב, להילה רון וגיל. סבא, להדר אור ארז ירדן נטע מעין אלון שון וקים.

להדלקת המשואה הרביעית תעלה חגית עצמון המייצגת בוגרי חמישה עשורים. חגית, ביתם של עודד ורוזי לוי, אחות בכורה להגר ועמרי, נשואה לאילן ואמא של חן, רן וגלי. חגית הגיעה למושב עם משפחתה מקיבוץ מחניים בקיץ 1973, רגע לפני המלחמה. היא גדלה במושב וחונכה בו ובעשורים האחרונים תורמת לחינוך ולעשייה של ועדת הנוער הכל כך מרכזית בחיינו בשדה ורבורג.

המשואה החמישית מייצגת את דור בוגרי ארבעה עשורים, שנולדו במושב. מדליק המשואה הוא גיא בן ציון, דור רביעי במושב, בן של דורית זלינגר, נכד של אהרון ז"ל ורותי זלינגר שתיבדל לחיים, נשוי לקלי ואב לשקד, אופיר, נטע ואריאל. גיא ממשיך לעסוק מדי יום באהבת האדמה.

את המשואה השישית תדליק שחר מלכה בשם החיילים בוגרי שני עשורים. שחר, ביתם של איריס וניר מלכה ואחות של נדב, הגיעה למושב עם משפחתה לפני 10 שנים, גדלה והתחנכה בו. שחר היא לוחמת במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר במערכת הפטריוט.

המשואה השביעית והאחרונה מייצגת את הילדים בוגרי עשור במושב. מדליקת המשואה – אופיר וינברג היא דור חמישי למשפחתה במושב, בת לאמיר וינברג, נכדה לאילה וינברג, נינה של לילו רייס וחימשית לאלזה ופאול ליטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *